ΔΗΜΟΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ


Η  ΩΡΑ  ΤΩΝ   ΔΗΜΑΡΧΩΝ.
(Παναγιώτης  Δερματάς)

   Κάποτε ο λαός μας, είχε δικαίωμα  στην ζωή.
   Μέχρι την  δεκαετία  του 80, κυκλοφορούσες μ΄ένα  χιλιάρικο που ήταν  3 περίπου  Ευρώ,  και ένοιωθες ότι αγόραζες τον  κόσμο.
   Η άδεια της οικοδομής ήταν το αντίτιμο ενός μηνός εργασίας.  Η ανεργία ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτη. Σε  επίπεδο  επαρχίας, ξενοδοχειακά συγκροτήματα, εργοστάσια, λατομεία, μεταλλεία, αγροτικές εκμεταλλεύσεις καί χίλιες δυό άλλες μικροεπιχειρήσεις, προσέφεραν εργασία  και αποδοχές  αξιοπρεπείς.
   Σέ εθνικό επίπεδο, μεγάλες επιχειρήσεις όπως τσιμέντα, ναυπηγεία, εργοστάσια αυτοκινήτων, αρμάτων μάχης, αεροπορικής βιομηχανίας, πολεμικού υλικού καί άλλα.
   Η Ολυμπιακή Αεροπορία, μία από τις μεγαλύτερες και πλέον αξιόπιστες στον κόσμο, μετέφερε την Ελλάδα σε κάθε γωνιά τής γής, παράλληλα με την ναυτιλία.
   Η ανάπτυξις ανέβαινε  με γοργούς ρυθμούς καί oι δείκτες της  είχαν ζηλευτή θεσι σε παγκόσμιο επίπεδο.
   Οι συνθήκες εργασίας ήσαν ήπιες καί ο καθ΄ένας έφθανε κανονικά  στήν  σύνταξι.
   Οί  άνθρωποι όμως, χάσαμε το μέτρο....  Τρέξαμε  για  τα μεγάλα νεφελώδη «οράματα» τα οποία  μας προσέφεραν τυχοδιώκτες  ψεύτες καί  απατεώνες.
   Όλοι αυτοί, εισαγόμενοι  «αντιαμερικανοί», σπουδαγμένοι σέ αμερικάνικα  καί Αγγλόφωνα πανεπιστήμια,  ή πολιτικοί περασμένοι από ξένα κέντρα τού εξωτερικού  που μάς ήρθαν σαν  εθνικοί σωτήρες μετά τα πολυτεχνεία.... Μάς μίλησαν πολύ γιά τα δικαώματά μας αλλά ποτέ γιά τίς υποχρεώσεις μας. Μάς είπαν γιά παράδειγμα,  ότι  η γυναίκα  αδικείται και κατασπαράσσεται από τήν  ανδροκρατούμενη κοινωνία...
   Έτσι τρέξαμε  σε μορφή αγέλης.  Διχαστήκαμε κοινωνικά, πουλήσαμε τίς αρχές μας καί τον ανθρωπισμό μας  γιά να βιώσουμε τα νέα οράματα. Εκφυλίσαμε  το είδος μας και τίς αξίες μας. Ασεβήσαμε απέναντι στόν διπλανό μας τον οποίο μετατρέψαμε σε αχθοφόρο των δικών μας διεκδικήσεων.  Ασεβήσαμε απέναντι στην εθνική μας παιδεία, στήν ιστορία μας, ακόμη και σ΄αυτόν  τόν μέγιστο καί αιώνια σεβαστό γιά τον Έλληνα θεσμό, που λέγεται οικογένεια. Ασεβήσαμε απέναντι  στήν έννοια που αιώνια μας παρείχε στήριξι και ασφάλεια, στην έννοια της πατρίδας.
   Κάθε πράξι ασέβειας απέναντι σε αιώνια καταξιωμένες αξίες, μάς  τό ονόμασαν  «πρόοδο», ενώ  κάθε αντίστασι, τήν παρουσίασαν σαν «αμαρτωλή» συντήρησι !
   Έτσι, μεθυσμένοι από τίς νίκες που  η «πρόοδος» κατάφερε ενάντια στην «αμαρτωλή συντήρησι», καταφέραμε  νά φθάσουμε  σήμερα στο σημείο μηδέν !
   Καί μέσα από το μηδέν ψαχνόμαστε γιά να βρούμε το μεροκάματο τής πείνας, κάτω  από τίς σκιές  τών παλαιών ξενοδοχείων τής επαρχίας,  τού Λαδόπουλου στήν Πάτρα πού έβγαζε τό πρώτο σε ποιότητα χαρτί παγκοσμίως,  τής Πιρέλι, τής Πειραϊκής Πατραϊκής, τής Ολυμπιακής, τών κρατικών ναυπηγείων καί κάθε περασμένου μεγαλείου που η συλλογική μας αφροσύνη επέτρεψε να χαθούν.
   Πρόκειται γιά τήν αφροσύνη που επιδοτήθηκε έντεχνα από τον  σκοτεινόδουλο κομματισμό.
  Παρελθόν οι συντάξεις, τό εθνικό σύστημα υγείας, η ίδια η  παιδεία
  Σήμερα ή γυναίκα καί μαζί της η κοινωνία, απολαμβάνει τούς καρπούς  που τής προσέφερε  το τυρί στην φάκα... δηλαδή ή «ισότητα» είς  βάρος τού γνήσιου καί ουσιαστικού της ρόλου.
   «Ισότης» λοιπόν και στήν ηλικία συνταξιοδοτήσεως.  « Ισότης» απέναντι στήν ιδιοκτησία – λές  καί  δέν υπήρχε -, που σημαίνει ότι αν ο ένας σύζυγος φύγει νωρίτερα, πρέπει να ξαναπληρωθεί  φόρος από αυτόν που υπέστη τίς συνέπειες τής ανθρώπινης απώλειας.
   Μά η γυναίκα το ουσιαστικότερο που προσέφερε  από τήν πρόωρη σύνταξι, ήταν η βοήθεια στήν οικογένεια. Διότι μεγάλωνε εγγόνια . Κι΄ αυτό  το έργο, δηλαδή το να φτιάξεις ανθρώπους, ήταν απείρως σπουδαιότερο από τά εγωκεντρικά σκαρφαλώματα,  τις  ψεύτικες πλαστικές κατακτήσεις, τις αντιπαραγωγικές γραφειοκρατίες  .
   Αυτό  είναι  το κλίμα  μέσα στο οποίο ζούμε  και κινούμαστε..
   Είναι  ο θερισμός σε όλα  τα μέτωπα, από τίς σπορές διαρκών εκλογικών αναμετρήσεων. Ξεκινώντας από  τήν γενική διακυβέρνησι, τήν  Τοπική Αυτοδιοίκησι, τον Συνδικαλισμό, τούς συνεταιρισμούς, τα επιμελητήρια,  παντού...
   Ένας θερισμός  από θύελλες,  σκοτεινά έργα, θεοσκότεινη διαχείρησι, πλούσιος σε  άχρηστα ζιζάνια,   ανεμικός, απελπιστικός.
   Μέσα λοιπόν σ΄αυτό το κλίμα, έχουμε μπροστά μας άλλη μία κατάστασι που προήλθε από τίς τελευταίες εκλογές..
   Πρόκειται  γιά τόν στυγερό «Καλλικράτη», τήν συνέχεια τού συστήματος «Καποδίστριας» .
   Εδώ, αναβαθμίζεται ο καλός στυλοβάτης  τού ευρύτερου  πελατειακού συστήματος  που εξοντώνει το εμείς για να ενισχύσει  το φτηνό, κούφιο, ταπεινά συμβιβασμένο με τό σκοτάδι , υπερφίαλο  εγώ.
   Στήν αρχαία Ελλάδα, εκεί που γεννήθηκε η δημοκρατία, δεν λειτουργούσαν κόμματα. Ή τουλάχιστον οι οιεσδήποτε  τάσεις,  εκινούντο κάτω από τον νόμο ο οποίος είχε κατατροπώσει  τον φυλετικό καί ταξικό φατριασμό.
   Οι κοινωνίες παγκόσμια υποφέρουν από τα κόμματα τα οποία στην συντριπτική τους μερίδα, απεδείχθησαν  φορείς  σκοτεινών συμφερόντων.
   Έτσι εδώ  στήν Τοπική Αυτοδιοίκησι θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε χωρίς κόμματα, μέσα από ένα ψηφοδέλτιο συλλογικό.
   Αλλά επειδή αυτό δεν έγινε διότι το  πελατειακό σύστημα έχει κατοχυρώσει εδώ τά βασικά του στηρίγματα, μπορούμε μέσα από σκληρή σε αγώνα υπέρβασι,  να   εφαρμώσουμε στήν πράξι τήν άμεση δημοκρατία.
   Μέσα από μία τέτοια κατάστασι, η κοινωνία δεν θα καταδυναστεύεται από τούς λίγους τούς οποίους το σύστημα τού φατριασμού τους μετατρέπει σε πραγματικούς δυνάστες και νεκροθάφτες κάθε δυναμικής τήν οποία έχει πάντα η τοπική κοινωνία.
   Ο κάθε σατράπης που επικρατεί μέσα από αυτό το στυγνά διασπαστικό σύστημα, ζεί στόν δικό του παράδεισο,  φθάνοντας συχνά στην  προδοτική θρασύτητα να υποκαθιστά το  κράτος και να  εφαρμώζει και εθνική πολιτική πού  είναι σύμφωνη  με  τίς υπόγειες δεσμεύσεις του...
   Αλλά καί όποιος έχει γνήσιες προθέσεις, δεν έχει τήν  δυνατότητα να μετατραπεί σε συντονιστή τής κοινωνικής δυναμικής διότι ζεί  καί δρά μέσα στα διασπαστικά πλαίσια που τού χάραξε ο κομματικός φατριασμός .
   Στήν πρώτη περίπτωσι,  τρέμει αυτή την δυναμική. Φοβάται ακόμη και τον ίσκιο του. Φοβάται μην βγούν άνθρωποι με ιδέες, απόψεις, σχέδια,  τα οποία μπορούν να επισκιάσουν τό κούφιο του εγώ.
   Έτσι, τα προβλήματα θα διαιωνίζονται στήν πατρίδα μας.
   Αν κάπου, σε κάποιες κοινωνίες οι συγκυρίες επιτρέπουν το σπάσιμο του φατριασμού, εκεί προκύπτουν  αιρετοί άρχοντες μεγαλείο. Πραγματικοί ηγέτες που συντονίζουν τήν κοινωνία σε επιθετική αντιμετώπισι τών συλλογικών της προβλημάτων.
   Αλλά αυτοί, είναι πολύ λίγοι σε αριθμό για να συμβάλλουν δραστικά στην ανατροπή της  δραματικά φθίνουσας πορείας της χώρας.
   Και αυτό διότι τά πλαίσια  είναι δύσκολα,  σε αναγκάζου νά προέλθης μέσα από σκοτεινές διαδικασίες, να παλεύεις μέσα σε μία τεχνικά  διασπασμένη  κοινωνία, στην οποία θα υπονομεύεσαι, θα πιέζεσαι,  θα αναγκάζεσαι να πουλιέσαι και να πουλάς ή θα κινείσαι πάντα σε τεντωμένο σκοινί.
   Εκτός εάν...Εάν διαλέξεις  τον ρόλο τού Καραγκιόζη.  Τότε, θα έχεις επικρατήσει μέσα από τίς φατρίες, θα δουλεύεις γι΄αυτές δουλεύοντας τήν κοινωνία καί ως αμοιβή, πέρα από τα κάθε υλικά κίνητρα, θα καμαρώνεις το λειρί σου στις παρελάσεις, θα φουσκώνεις σαν γάλος στίς τελετές καί  θα ζείς στήν δική σου κούφια κοσμάρα. .
   Θά λες ότι δεν είναι δική σου υπόθεσις τό νέκρωμα τής αγοράς.  Δέν σε αφορά ο στεναγμός τού μικροεπιτηδευματία, του μικρομάγαζου, τού μπακάλικου, τού άνεργου συμπολίτη, τού αγρότη πού πετά τα προϊόντα του, τού νέου που συνθλίβεται ανάμεσα στην ανεργία και το φτηνό μεροκάματο από τήν μία, στά φουσκωμένα τιμολόγια από την άλλη.
   Δέν σ΄ενδιαφέρει που νέκρωσαν τα χωριά μας  καί κατήντησαν γεροκομεία.
   Δεν σ΄ενδιαφέρουν οι πειραματισμοί που κάνουν στα παιδιά  τής κοινωνίας σου όλοι αυτοί οι τυχοδιώκτες εργολάβοι κατεδαφίσεων τών υπουργείων..
   Δέν σ΄ενδιαφέρει η άναρχη δόμησις η οποία εξυπηρετεί  φτηνιάρικες νοοτροπίες οι οποίες δέν έχουν καμία σχέσι με τήν έννοια τής συγκροτημένης πολιτείας.
   Σ΄ενδιαφέρουν μόνον οι αστραφτερές λάμψεις και το σκοτάδι στήν εκτέλεσι των δημοτικών έργων..
   Δέν σ΄ενδιαφέρει  δηλαδή που εκπροσωπείς καθ΄οιονδήποτε τρόπο έναν δήμο χωρίς δημότες.
   Όλα αυτά όμως, έχουν ημερομηνία λήξεως...
   Καί  ημερομηνία  αυτή  είναι  τό σήμερα.
   Σήμερα, είτε εκλεγμένος  είσαι, είτε απλός δημότης, δεν μπορείς να  δέχεσαι πλέον αυτόν τον σκοτεινό και ολέθριο διαχωρισμό  τής κοινωνίας,  στό εμείς  οι ...καλοί, κι΄εσείς οι  ...κακοί...
   Σήμερα, όλοι είμαστε οι  εμείς και δυνάστες μας,  είναι οι εκείνοι, οι κοινοί  άρπαγες  και ολετήρες.
   Μέ αυτό λοιπόν τόν ενωτικό συντονισμό από  τούς εκπροσώπους  των  τοπικών  κοινωνιών,  όσοι έχουν  τήν αίσθησι τών πραγμάτων, ας εφαρμώσουν  επειγόντως εβδομαδιαίες λαϊκές συνελεύσεις μέ θέμα όλα αυτά τα  ζωτικά  προβλήματα .
   Καί  όλα αυτά γιά νά  βρίσκεται συντονισμένη η  λαϊκή οργή μέσα απο καταστάσεις  ενωτικές, γιά νά μεταφέρωνται οι  γνήσιες λαϊκές  διεργασίες στήν  κεντρική πλατεία   στήν  οποία θα  διαμορφωθεί  τό νέο  πολιτικό  γίγνεσθαι τής πατρίδας  μας.
   Μέσα  απ΄ αυτήν πρακτική, θα  καταξιωθούν αυτοί που  είναι  πλασμένοι  γιά  να  εκπροσωπούν την κοινωνία.
   Αυτή την πρακτική, δεν  τήν αντέχουν οι φαύλοι, οι  τυχοδιώκτες, οι ουτιδανοί.
   Καί γιά νά μήν λήξουμε  ως λαός καί ως έθνος, είτε μάς αρέσουν είτε δεν μας αρέσουν τά νέα δημοτικά συμβούλια,  είμαστε υποχρεωμένοι να στοιχηθούμε μαζί τους ενεργά, δραστήρια, καλόβουλα, διαλεκτικά  ώστε οργανωμένα να προβάλουμε αποτελεσματικά τίς συλλογικές μας  αντιστάσεις απέναντι στόν κατοχικό   οδοστρωτήρα τον οποίο  εκφράζουν  και στηρίζουν  συμβιβασμένοι εκπρόσωποι  σε όλα  τα επίπεδα..
   Όσοι δεν  συμβιβαστούν με  τα συμφέροντα τών  πολιτών,  μέσα  απ’  αυτές τις διαδικασίες θά σταλούν στίς χωματερές πού έφτιαξε τό ίδιο τους το  σύστημα.
   Οι υπόλοιποι, εδώ θα  στοιχειοθετήσουμε  καί τήν  νέα Τοπική Αυτοδιοίκησι,  αυτήν που επιβάλλουν οι καιροί..

Κυριακή 24 Απριλίου 2011

ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ

ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ...
(Στην επικαιρότητα του αποήχου…)
                                                    Παναγιώτης  Δερματάς
   Σ αυτή την χώρα, θεωρώ ότι έχουμε χάσει τα μέτρα της κοινής λογικής.
Στην θέσι της, έχουν μπει θέσεις αξιώματα τις οποίες όποιος τολμήσει  να αμφισβητήση, θα εισπράξει την ανάλογη απαξιωτική σφραγίδα ...
   Έτσι, υποχρεώνεσαι  να πας μαζί με το ρεύμα…Δεν τολμάς επίσημα να αντιδράσης είτε γιατί φοβάσαι, είτε γιατί  θεωρείς ότι μπορεί  έτσι να περισώσης τα φτωχά και άγονα προϊόντα των θολών σου συμβιβασμών .
   Το ρεύμα όμως καταλήγει σε ολοφάνερα επικίνδυνη δύνη .... Και εσύ κλείνεις τα μάτια σου, αγνοείς υβριστικά τον διπλανό σου  που πνίγεται  ήδη από το ρεύμα και νομίζεις ότι θα βρεις την ευτυχία σου παραδίδοντας τον εαυτόν σου στις εκμαυλιστικές Σειρήνες που σε πολιορκούν.
   Θα ήθελα να βάλω ως τίτλο αυτού του κειμένου : Αντίθετα στο ρεύμα.
Αλλά κρατώ την ουσία και αφήνω τον τίτλο…
   Στην θέσι του «αγωνιστή» της δημοκρατίας και του συνδικαλισμού, πάω πάντα διαμετρικά αντίθετα, σε μία  θέσι η οποία με απαξιώνει στα μάτια της κατεστημένης, συμβιβασμενης, υποκριτικής και ελεεινά αντικοινωνικής ψευτοπροοδευτικής ιδεοληψίας.
   Έτσι την ημέρα που προσπαθούν να μας την περάσουν ως υποκατάστατο των μεγάλων μας εθνικών εορτών, εγώ θα τολμήσω να γράψω δημόσια αυτό που παντού ψυθιρίζετε και δεν τολμάτε δημόσια να ομολογήσετε… οτι η ημέρα που θεωρείται ότι γκρέμισε έναν δικτάτορα, έφερε έναν αχυράνθρωπο μέσω του οποίου ολοκληρώθηκε η Κυπριακή τραγωδία και ξαναφόρτωσε στην πλάτη μας τις παλιές οικογένειες που είχαν προκαλέσει  την δικτατορία , δεν μπορεί να αποτελή ημέρα αντιστάσεως.
   Αποτελεί ημέρα άγους
   Διότι εδώ, πρώτα παραπλάνισαν αδαείς φοιτητές των οποίων εκμεταλλεύτηκαν την αγνότητα και τα οράματα και δεύτερον διότι ανέκοψαν την δυναμική αυτή που θα έδινε νέο ζωογόνο αίμα στο πολιτικό μας σκηνικό.
   Μας έφεραν φτιαγμένους «εθνάρχες» και «σοσιάλ» «αντιαμερικανούς» σωτήρες οι οποίοι προγραμμάτισαν για τον λαό μας τα ακατόρθωτα που με μηδενιστική απληστεία  απολαμβάνουμε σήμερα…
   Ο Παπαδόπουλος είχε αντιληφθεί ότι έδυε, πολύ ποιό μπροστά από τα γεγονότα της Νομικής και του Πολυτεχνείου.
   Έτσι, είχε προσφύγει σε πολιτικό πρόσωπο, τον Σπύρο Μαρκεζίνη ο οποίος θα ανελάμβανε να κάνη βουλευτικές εκλογές.
   Ο Μαρκεζίνης όμως,δεν έρρεπε προς την δυτική υποτέλεια. Έτσι, έπρεπε με κάθε τρόπο να του κλείσουν τον δρόμο, αφού πρώτα τον υπονομεύσουν ως «ακροδεξιό»...
   Αλλά και άλλο πρόσωπο να ανελάμβανε, αν δεν ήταν Αμερικανόδουλος, πάλι «ακροδεξιό» θα τον βάφτιζαν... Ξέρουν το κόλπο !..
   Του έκλεισαν τον δρόμο μέσα από τα γεγονότα της Νομικής και του Πολυτεχνείου. Στην θέσι του Μαρκεζίνη, έβαλαν τον Ιωαννίδη.
   Τους ήταν τόσο χρήσιμος, όσο απαιτείτο για να παραδώση την Κύπρο και να ετοιμάση τον δρόμο για τον «εθνάρχη» ...σωτήρα και για τον «σοσιαληστή» ηγεμόνα που είχαν ετοιμάσει  στα σκοτεινά τους εργαστήρια...
   Ο γέρο Παπανδρέου, παπούς του σημερινού,  είχε αρνηθεί την παράδοσι της Κύπρου το 1966 και τώρα έφταναν στον στόχο μέσω του Ιωαννίδη και μέσω των πολιτικών του διαδόχων οι οποίοι παγίωσαν  την προδοσία.
   Δεν άνοιγε τον φάκελο της προδοσίας ο «εθνάρχης» Καραμανλής και υποσχόταν προεκλογικά ότι θα τον άνοιγε ο «σοσιαληστής» Α. Παπανδρέου για να τον ξεχνά όταν γίνοταν  κυβέρνησις...
   Τελικά ο φάκελος αντί να αδειάζη, παραφούσκωνε γιατί φαίνεται καθαρά ότι έμπαιναν μέσα του και αυτοί που τον κρατούσαν κλειστό στα χέρια τους... 
  Αλλά αυτή η φυγοδικία, λειτούργησε υπέρ του Παπαδόπουλου καθ’ όσον χωρίς δίκη ο κατηγορούμενος είναι αθώος.
   Εξ άλλου, σκοτίστηκαν οι δυτικοί μας «σύμμαχοι»  αν εμείς είχαμε δικτατορία στην  Ελλάδα... Ήσαν ...αμέτοχοι υποτίθεται στα γεγονότα του Πολυτεχνείου, αλλά είχαν έτοιμους τους «εθνοσωτήρες»  μας ηγέτες !..
   Δεν σκοτίστηκαν για το πολίτευμά μας  οι δυτικοί μας «σύμμαχοι» ! Αυτοί αφού  είχαν ρίξει  τον γέρο της δημοκρατίας με τους αποστάτες, το 1966, ετοίμαζαν δική τους δικτατορία με ανώτατους αξιωματικούς.
   Αλλά επειδή οι ανώτατοι, ήσαν βραδύνοες και βραδυκίνητοι, προϊόντα δηλαδή αναξιοκρατικών διαδικασιών οι οποίες κατά παράδοσιν χαρακτηρίζουν το φτηνό έξάρτημα της πολιτικής εξουσίας , τον στρατό,  τους πρόλαβαν τα σαΐνια οι συνταγματάρχες τον Απρίλιο του 1967.
   Δεν θα σκοτίζονταν γι αὐτούς οι δυτικοί μας «σύμμαχοι», όσο κι’ αν φώναζαν οι Μελίνες στο Παρίσι...
   Σκοτίστηκαν για ένα πράγμα. Ότι οι  συνταγματάρχες έκαναν πράγματα του κεφαλιού τους.
   Όπως : Άνοιξαν εμπορικές επαφές για τα αγροτικά μας προϊόντα, με Κίνα και Ρωσία οι οποίες χώρες ήσαν τότε στο απαγορευμένο  ανατολικό στρατόπεδο. Δεν επέτρεψαν στα αμερικάνικα αεροπλάνα να χρησιμοποιήσουν τα αεροδρόμια της Κρήτης για να βοηθήσουν το Ισραήλ στον πόλεμο κατά των Αράβων και της Αιγύπτου. Έβαλαν τις βάσεις στην βαριά βιομηχανία η οποία μία μέρα θα έδινε στην Ελλαδα την προοπτική να απαλαγή από την  ξένη  κηδεμονία.  Έβαλαν μπρος τα γεωτρύπανα να βγάζουν πετρέλαιο από το Αιγαίο, ενώ για τα δυτικά μας αφεντικά, έπρεπε το Αιγαίο ...να μην έχη πετρέλαια...
   Έτσι, οι διάδοχοι του Παπαδόπουλου «εθνάρχες» και «σοσιαληστες»  μας διαβεβαιώνουν επί 37 χρόνια ότι το Αιγαίο δεν έχει πετρέλαια !...
   Βέβαια ένας δικτάτορας που παραβιάζει το δικαίωμα των χωριανών να αφοδεύουν στις γειτονιές και τους επιβάλλει να φτιάχνουν τουαλέττες, αποτελεί βαριά καταδυνάστευσι...
   Αλλά και το να γίνωνται τα δημόσια έργα μέσω της στρατιωτικής ΜΟΜΑ, μας στέρησε την προοπτική να έχουμε πλούσιους καναλάρχες που να μας αφιονίζουν με τις τσόντες τους, τα «ριαλιτυ» και με κάθε εκκωφαντική κομματική μαλακία ...
   Τώρα με τους διαδόχους του δικτάτορα Παπαδόπουλου έχουμε την τιμή να πληρώνουμε τα ακριβότερα και εξοντωτικότερα διόδια στον κόσμο...
   Έχουμε την «δημοκρατική» ικανοποίησι να απολαμβάνουν τα παιδιά μας την παιδεία των καταλήψεων, των αιώνιων φοιτητών, της ασυναρτησίας και της αναίδειας, ο,που η γλυώδης αναρρήχησις αμοίβεται σε όλο το φάσμα του εκπαιδευτικού συστήματος και όχι μόνον, ο,που η φιλοπονία καταδιώκεται μέχρι να αδρανοποιηθεί η να μεταναστεύση από την χώρα, ενώ η αμάθεια και η οκνηρία, ντυμένες με περγαμηνές κομματικές και στηριγμένες στο σκονάκι και στην αντιγραφή, να αμείβωνται με την αποκατάστασι στον χώρο του δημοσίου και της πολιτικής.
   Έχουμε την τιμή να πληρώνουμε ...ηρωϊκά με υποθήκη την ζωή μας, το δικαίωμα στην στεγη.
   Ένα νεαρό ζευγάρι, αν αποφασήση  ν ἀποκτήση στέγη, πρέπει να κάνη νηστεία επί πέντε χρόνια για να μπορέση να πληρώση την άδεια της οικοδομής και να υποθηκεύση την υπόλοιπη ζωή του στο τραπεζιτικό σύστημα, όχι στην διαίωνισι της αλυσίδας της ζωής, ενώ στην περίοδο του «δικτάτορα Παπαδόπουλου» αλλού κτίζονταν εργατικές κατοικίες με δωρεάν παραχώρησι η με υποτυπώδη συνδρομή, αλλού τα έξοδα της άδειας ήσαν στο μηδέν, ενώ η τράπεζα ερχόταν πραγματική αρωγός .
   Στο θέμα της αρδεύσεως της Αργολίδας,  ο «δικτάτορας» έβαλε από τον πρώτο χρόνο να μαζέψουν τα νερά του Ανάβαλου και ν αρχίσουν να τα διοχετεύουν στην πεδιάδα, ενώ αυτοί εδώ επί τριάντα επτά χρόνια  έκαναν τον Ανάβαλο αιώνια αναβαλόμενο...
   Στην περίοδο του «δικτάτορα» τον οποίον υποτίθεται ότι γκρέμισαν οι αγωνιστές του Πολυτεχνείου, η Ελλάδα, δεν είχε εθνικά χρέη !
   Ενώ σήμερα ζούμε κάτω άπό την υγρή και βάναυση σκια του ΔΝΤ στο οποίο μας οδήγησαν μεθοδικά και προγραμματισμένα, όλα αυτά τα ηθικά κατακάθια της πολιτικής.
   Βέβαια εορτάζουμε μία ημέρα που δεν έφερε τίποτε καλό εκτός από ανάξιους και ανεπαρκείς διαχειριστές οι οποίοι τις μόνες ικανότητες που διέθεταν ήταν να διαιρούν την κοινωνία, να φανατίζουν, να αποπροσανατολίζουν, να συκοφαντούν την κάθε αξία, να σκοτώνουν την παραγωγικότητα, την δημιουργικότητα, την πρωτοβουλία, να δημιουργούν κάστες προνομιούχων, να στηρίζουν σκανδαλωδώς την άδιαφάνεια, να διευρύνουν την κοινωνική φτώχια, να προωθούν δραματικά την δημογραφική αλύωσι, την υπογεννητικότητα και να ξεπουλάνε τον εθνικό μας πλούτο.
   Εορτάζουμε λοιπόν την ημέρα που έδωσε «αντιστασιακά» πιστοποιητικά σε «αντιαμερικανούς» καιροσκόπους  οι οποίοι τα χρησιμοποίησαν για να παρακάμψουν την κλίμακα της αξιοκρατίας και από θέσεις κλειδιά που κατέλαβαν να μας υποδουλώσουν σ  αὐτούς που δήθεν πολεμούσαν...
   Κατά τα άλλα  ας μην χαλάμε την διάθεσι αυτών που θέλουν να τιμήσουν την ημέρα στα σχολεία...
   Γιατί τα παιδιά στα σχολεία, κινδυνεύουν να εκραγούν...
   Μετά τις απανωτές αργίες τριών εκλογικών  διαδικασιών – δύο ημέρες για τον συνδικαλισμό των δασκάλων, τέσσερες για τους δημάρχους, μία επιπλέον  ημέρα για το Πολυτεχνείο, μία ημέρα για τον αδικοχαμένο Γρηγορόπουλο και δεν ξέρω για που αλλού, αποτελούν αυτές οι αργίες, ...βαλβίδες εκτονώσεως ώστε να αποφύγουμε την εκκριξι από την σκληρή πίεσι που ασκεί στον εγκέφαλο  η σαβούρα  των γνώσεων τις οποίες τους παρέχει αυτό το ελεεινό, τρισάθλιο αντιεκπαιδευτικό και μισελληνικό σύστημα...
   Και για να μην υπάρχουν παραιξηγήσεις, δεν είμαι οπαδός κανένός κόμματος και καμμίας δικτατορίας, είτε είναι αυτή απλή στρατιωτική, είτε κάτω από κοινοβουλευτικό κάλυμμα. Διότι υπέρτατο αγαθό είναι η ελευθερία.
   Η πραγματική ελευθερία που δεν εκπορεύεται από καταδυνάστευσι συνειδήσεων μέσα από οποιασδήποτε μορφής εξαναγκασμούς.
   Εξαναγκασμούς που σε κάνουν να παρακάμπτης τις πικρές αλήθειες, σε κάνουν να υποκρίνεσαι και να κάνης τον  Καραγκιόζη για να μην σε καταποντίση το σύστημα.
   Απλώς, με πόνο ψυχής, βλέπω ότι η ψεύτικη δημοκρατία μας, δεν έχει κανένα δικαίωμα να σχολιάζη την χθεσινή «δικτατορία»...
   Γιατί για να μπορέσης να μιλάς για ελευθερίες που καταπατήθηκαν χθες, πρέπει με όπλο την υποκρισία  να περάσης πάνω από τα πτώματα των ελευθεριών και των αξιών που καταπατήθηκαν και καταπατούνται σήμερα  ...
   Αφού υπενόμευσαν συστηματικά την συλλογική συνείδησι των πολιτών, αφού επί έναν αιώνα θάβουν τις άξίες και προβάλλουν παράλληλα άθλια πρότυπα, αφού σε έπεισαν ότι δεν είσαι ικανός να αυτοκυβερνηθής, σε υποτάσουν με βάναυσο τρόπο  σε ξένες αρχές και υπερεξουσίες οι οποίες εκμηδενίζουν την βασική αρχή των κοινωνιών να παράγουν δίκαιο και να ρυθμίζουν οι πολίτες τις μεταξύ τους παραγωγικές σχέσεις.
   Κανείς δεν μας ρώτησε αν θέλουμε την Ευρώπη με τις σκοτεινές της συνθήκες και συμβάσεις...Δεν μας ρώτησε αν θέλουμε Ευρωσυντάγματα και ευρωσυμφωνίες οι οποίες καταλύουν την υπέρτατη αρχή που είναι το εθνικό μας σύνταγμα και που καθορίζει την παραβίασί του ως εθνική προδοσία.
   Δεν μας ρώτησε κανείς για το μνημόνιο αν και το σύνολο των κομμάτων της βουλής αποτελούν την μειοψηφία του εκλογικού σώματος. Δήλαδή εδώ η αναίδεια και θρασύτης της εκλεγμένης μειοψηφίας, την διαχείρησι της συλλογικής απαξιώσεως την βαφτίζει δημοκρατία !
   Έτσι δυστυχώς,  μετά από όλες αυτές τις κατευθυνόμενες συμπεριφορές,  φθάσαμε στο ζητούμενο που είχαν προγραμματίσει. Στην συλλογική φτώχια...
   Αυτή  αντιμετωπίζεται πάντα με προγραμματισμούς, με συμμετοχή, με ανοικτούς ορίζοντες, με  οράματα  . Μέσα από μία γνήσια, ενωτική, πατριωτική, επαναστατική συνείδησι. 
   Και το μόνο που εμείς έχουμε αποδείξει ως τώρα, είναι ότι στην θέσι των προγραμματισμών και των οραμάτων, έχουμε βάλει τις ντουντούκες και τα πανηγύρια... Έχουμε καταντήσει μονότονοι και παθιασμένοι πανηγυρτζήδες...  Σε όλα τα επίπεδα...Προς δόξαν αυτών που μας προγραμμάτισαν...
   «Σύντροφοι» και «συντρόφισσες»...  «συναγωνιστές» και «συναγωνίστριες»... Οπαδοί των σοσιάλ και καπιτάλ ληστών που μένουν στο απυρόβλητο για να έχετε την ...τιμή να σηκώνετε το βάρος της οικονομίας μέσα από τιτάνιους φόρους, τέλη, εισφορές, πρόστιμα, ποινές, διάφορες μορφές σατανικών περαιώσεων και στερήσι των συντάξεων...
   Ζητείται περισυλογή, περίσκεψις, φρόνημα, φρόνησις,  ενότης, πατριωτισμός, πρακτική, αταλάντευτη  αποφασιστικότης.
Παναγιώτης Δερματάς
e-mail   dermatasp@yahoo.gr