ΔΗΜΟΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ ...


( Ἡ ἱστορία ἑνός ἀνθρώπου πού ἒχει τό θάρρος τῆς γνώμης !!! Στίς ἀναφορές πού κάνει, θά ἦταν εὐπρόσδεκτη ἡ ἀπάντησις  γιά να ἒχουμε οἱ πολίτες πληρέστερη τήν ἀλήθεια . Σέ κάθε περίπτωσι ὃμως τά σχόλια καί τά συμπεράσματα εἶναι ὑπόθεσις τού ἀναγνώστη. Ἐδῶ εἶναι σε παλαιότερη φωτογραφία πού ἒκανε μνημόσυνο στόν ἀείμνηστο εἰσαγγελέα Δημήτριο Τσεβᾶ καί τό ὁποῖο εἶχε συγκλονιστική ἀπήχησι ! ) 

Ονομάζομαι Γιάννης Δερματάς και είμαι αδελφός της μητέρας του Πάνου Καμμένου.
Στις 21 -10- 2016 δημοσίευσε η εφημερίδα Μακελειό του Στέφανου Χίου ανοιχτή επιστολή μου προς τον τότε υπουργό Εθνικής Αμύνης.
Πανικόβλητος ο Πάνος Καμμένος για ενδεχόμενες αποκαλύψεις εις βάρος του κατέθεσε δυο μηνύσεις κατά εμού και κατά του Στέφανου Χίου . Η μία αφορούσε συκοφαντική δυσφήμιση δια του τύπου και η άλλη για εκβιασμό σε βαθμό κακουργήματος .
Στις 20-12 -2017 στο Ι τριμελές Πλημμελειοδικείο έγινε άρση της μηνύσεως του Καμμένου προς το Χίο , κάτι που για εμένα δεν ίσχυε. Εγώ πήρα αναβολή λόγω εγχειρήσεως καρκίνου στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο αυτή τη μέρα.
Σε ερώτηση μου προς το Χίο για το ποιος ήταν ο λόγος της άρσεως της μηνύσεως του Πάνου Καμμένου , πήρα την απάντηση ότι «δεν γνωρίζω και ρώτησέ τον εσύ που είναι ανιψιός σου».
Στις 28-9-2018 βρέθηκα μόνος εγώ κατηγορούμενος. Ο δικηγόρος μου με βεβαίωσε ότι ήρθε σε συνεννόηση με τους δικηγόρους του μηνυτού , οι οποίοι θα απέσυραν την εναντίον μου κατηγορία , όπως έπραξαν και για τον Χίο.
Συμπτωματικά και αυτή τη φορά η δίκη μου είχε αριθμό ένα, όπως ένα είχαν και οι προηγούμενες επτά αναβληθείσες δίκες.
Ενώπιον των δικαστών έλαβε τον λόγο ο δικηγόρος μου και δήλωσε την πρόταση που του έγινε από τον αντίδικο « να ζητήσω εγώ συγνώμη για τα ψέματα που έγραψα και τότε θα γινόταν η άρση της εναντίον μου μηνύσεως»
Έπεσα από τα σύννεφα εμβρόντητος στο άκουσμα αυτό. Συγκράτησα τα νεύρα μου για να μην προβώ σε αδίκημα αυτόφωρο εντός του δικαστηρίου. Προτού συνέλθω με ρώτησε ο εισαγγελέας αν τα αναγραφόμενα στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία το 2009 και αφορούσαν τον τότε υφυπουργό Ναυτιλίας Πάνο Καμμένο, είναι αληθινά ή ψέματα.
Κατάλαβα πως λειτουργούσε το δόγμα Πολάκη «να κλείσουμε μερικούς στη φυλακή , για να πάρουμε τις εκλογές».
Η χαριστική βολή μου δόθηκε αμέσως όταν ο δικηγόρος του Πάνου Καμμένου Ηλίας Γιολδασέας έδειξε στους δικαστές την επιστολή που του δόθηκε από τον Χίο, βάσει της οποίας έγινε η άρση ΟΧΙ μόνο της προς εκδίκαση μηνύσεως , αλλά ΟΛΩΝ των εκκρεμοτήτων προηγουμένων υποθέσεων , που εγώ δεν είχα καμία συμμετοχή. Η επιστολή αυτή έλεγε : «Ζητώ συγνώμη από τον Πάνο Καμμένο για όσα κατά καιρούς έχω γράψει εις βάρος του και δηλώνω ότι είναι όλα ψευδή, όπως ψευδές είναι και το δημοσιευμένο άρθρο της επιστολής Δερματά.»
Χωρίς να προλάβω να απολογηθώ άκουσα την καταδικαστική ποινή των 10 μηνών.
Το εφετειο διορίστηκε 110 ημέρες αργότερα και στις 28-1-2019 , παρά την πρόταση της εισαγγελέως για πλήρη απαλλαγή μου , που βρήκε σύμφωνους και τους δυο παρέδρους , η πρόεδρος κάθετα αντίθετη , μετέτρεψε την κατηγορία από συκοφαντική δυσφήμιση σε απλή δυσφήμιση και μου κατέβασε την ποινή σε 2 μήνες φυλάκιση. Στο δικαστήριο αυτό πήγα χωρίς δικηγόρο για πολλούς λόγους , με πρώτο τον οικονομικό.
Τα εις βάρος μου δικαστικά έξοδα είναι 600 ευρώ και η ποινή 492 ευρώ. Σύνολο 1.092 που πρέπει να αντιμετωπίσω.
Κλείνω επί του παρόντος δηλώνοντας ότι : Εργάστηκα 20 χρόνια στον γαμπρό μου και πατέρα του Πάνου Καμμένου. Βρέθηκα δίπλα στον Πάνο από το 1993 έως το 2015 ανελλιπώς . Δεν έχω σύνταξη γιατί μου λείπουν ένσημα. Ο νοών νοήτω …

Υστερόγραφο .
Αντί την προηγούμενη ημέρα της άρσεως όλων των μηνύσεων του Πάνου Καμμένου κατά του Στέφανου Χίου , να αναγραφεί στην εφημερίδα Μακελειό η αναγνώριση των ψευδών στοιχείων εις αποκατάσταση του κύρους του μηνυτού , αντιθέτων την επομένη της παύσεως των διώξεων , ο Χίος στο πρωτοσέλιδο έγραψε : «ΙΣΟΒΙΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ και Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΛΟΓΩ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ NOVARTIS» .
Δικηγόρος του Χίου είναι ο Παύλος Σαράκης , ο οποίος είναι από τα ιδρυτικά στελέχη των ΑΝ.ΕΛ. και κατήλθε ως υποψήφιος βουλευτής στην Β’ Αθηνών.
Ο Σαράκης είναι ο δικηγόρος συνεργάτης του FBI που οδήγησε τους μάρτυρες από την Ελλάδα στις ΗΠΑ για κατάθεση περί NOVARTIS. Μεταξύ αυτών κατάφερε και έπεισε και τον προστατευόμενο μάρτυρα Μανιαδάκη , ο οποίος «έσπασε» και ομολόγησε δημοσίων πως πιέστηκε να καταθέσει κατά Σαμαρά και λοιπών κατηγορουμένων και αυτομάτως από προστατευόμενος μάρτυρας έγινε κατηγορούμενος.
Εξάλλου και ο αντιεισαγγελεύς του Αρείου Πάγου, ο αρμόδιος για την έρευνα του «σκανδάλου» NOVARTIS, παραιτήθηκε δηλώνοντας ότι «δεν θέλει να πάθει εγκεφαλικό».
Εύλογο γεννάται το ερώτημα : Τι σχέση μπορεί να έχουν οι Πάνος Καμμένος , Παύλος Σαράκης , Στέφανος Χίος και FBI ;
Πάντως το διαζύγιο ΣΥΡΙΖΑ ΑΝ.ΕΛ> χρονικά συνέβει όταν «έσπασε» και μίλησε ο προστατευόμενος κουκουλοφόρος Μανιαδάκης .

  Οψόμεθα

  Ιωάννης Δεματάς

Τηλέφωνο > 6976627632
(Σημείωσις ἀπό τό ἱστολόγιο : Ὁ Γιάννης πού ἒχει γεναία ψυχή καί τά ἒβαλε με τά θηρία, δικάστηκε μέ σημαντικό πρόστιμο καί ἒξοδα δικαστηρίου τα ὁποία ἀδυνατεῖ σήμερα νά πληρώσει διότι εἶναι συνταξιοῦχος χωρίς καθόλου σύνταξι. Ὃποιος μπορεῖ ἂς τόν ἐνισχύσει στόν 05380869072 λογαριασμό στήν Ἐθνική Τράπεζα .)

Δεν υπάρχουν σχόλια: