Ὃταν ἐκφράζεσαι δημόσια καί εἰληκρινά πάνω σε πολιτικά θέματα καί θέσεις, τό πλέον βέβαιο εἶναι ὃτι ἀμέσως θά εἰσπράξεις τήν στάμπα τοῦ ὁπαδοῦ, δηλαδή αὐτοῦ πού ἀνήκει καί ἀκολουθεῖ ἂκριτα και πιστά τόν ἀρχηγό με τό ἐπιτελεῖο του!!!
Δηλαδή, "δεξιός", "ἀριστερός" , κουραφέξαλος...
Εἶναι ἀδιανόητο στόν σημερινό "δημοκράτη" να ἐπικροτήσει τήν κάθε ἀλήθεια ὃταν αὐτή δέν ἐκπορεύεται ἀπό τόν χῶρο τῆς ἀρεσκείας του !
Αὐτά εἶναι τά πολιτικά ἢθη στήν χῶρα πού γέννησε τήν δημοκρατία καί στήν ὁποία οἱ κάτοικοι της ἀπεδείχτηκαν ἀνεπίδεκτοι να ἐμπεδώσουν τίς ἀρχές της, λόγω τῆς ἀνεπαρκοῦς καί διαστρεβλωτικῆς τους παιδείας.
Ἒτσι γιά νά γίνει κατανοητό ὃτι αὐτό τό ἆρθρο ἀποτελεῖ ἀναξάρτητη καί ἀντικειμενική κριτική ὀφείλω να δηλώσω προκαταβολικά ὃτι δέν ἀνήκω πουθενά, ἀλλά ψάχνομαι διαρκῶς γιά τά βελτίονα ἢ βέλτιστα, τα ὁποῖα προσπαθῶ να κάνω κοινό κτῆμα μέ τούς συμπολίτες μου.
Καί ποιά εἶναι αὐτά ;
Ἀκριβῶς αὐτά πού ὑπηρετοῦν τά συλλογικά μας συμφέροντα καί τα ὁποῖα κινοῦνται σέ ἀνώτερες σφαῖρες ἠθικῆς .
Ἠθική, σημαίνει εἰλικρίνεια, καθαρότητα, τίμιες ἐξηγήσεις, ἀξίες, προοπτικές γιά συλλογικές κατακτήσεις, διαρκές ἂνοιγμα σε στρατόπεδα με διαφορετικές θέσεις με σκοπό να προκύπτουν διαρκῶς νέες παραγωγικές συνθέσεις.
Δέν σημαίνει ψέματα, ὑποσχέσεις, βαρύγδουπα οὐρανοβάμονα προγράμματα πού σε ὁδηγοῦν στήν κόλασι τήν ἑπόμενη τῶν ἐκλογῶν...
Στήν πάλη αὐτή, με τίς ὀργανωμένες καί ἐπιδοτούμενες ἀπό πακτωλούς συμφερόντων ὁμάδες τῶν πονηρῶν πολιτευτῶν ἀπό τήν μία μεριά, ἒχουμε ἀπέναντι μία ἀπαίδευτη κοινωνία τήν ὁποία προσπαθοῦν να ἐκμεταλλευτοῦν ἀνεπαρκεῖς, ἐγωτραφεῖς ἡγετίσκοι ἢ ἀκόμη καί εἰλικρινεῖς πατριῶτες οἱ ὁποῖοι δέν καταφέρνουν να εἰσχωρήσουν στίς διαστάσεις τῆς σημερινῆς τραγικῆς πραγματικότητας.
Κοινός παρονομαστής συμπεριφορᾶς τῶν δύο τελευταίων, εἶναι ἡ εὒκολη, σε κατινίστικες βάσεις συμπεριφορά πού ἀποτρέπει ἀπό τίς προοπτικές παραγωγικῆς διαλογικῆς συμπορεύσεως μέ σκοπό τήν συλλογική ἐπιτυχία.
Γι'αὐτό λέμε ὃτι δέν πρέπει να κρίνουμε τόν ἂνδρα ἀπό τις μεγαλεπίβουλες φλυαρίες καί προγράμματα, ἀλλά ἀπό τήν ἠθική του συμπεριφορά, παρελθόντος καί παρόντος, ἀπό τίς σκέψεις του οἱ ὁποῖες στηρίζονται σέ βαθιά γνῶσι τοῦ ἀντικειμένου.
Διότι ἡ πολιτική καί οἱ διπλωματικές σχέσεις, εἶναι το δυσκολότερο σκάκι πού πρέπει να το χειρίζωνται δυνατοί παῖχτες...
Καί οἱ παῖχτες, ποτέ δέν ἀποκαλύπτουν τίς μελλοντικές τους κινήσεις...
Ἒτσι το μεγάλο ζητούμενο γιά τήν κοινωνία, δέν εἶναι νά ἐπικροτεῖ αὐτούς πού τῆς ὑπόσχονται πολλά, ἀνάμεσα στά ὁποῖα καί θέσεις οἱ ὁποῖες δίνουν ὃπλα στόν ἀντίπαλο...
Ἀναφέρομαι ἐδῶ γιά παράδειγμα στίς θέσεις γιά τήν οἰκονομία οἱ ὁποῖες ἀποτελοῦν τό μεγάλο μας ζητούμενο.
Αὐτές εἶναι ἐδῶ καθαρές, ἐπεξεργασμένες ἀπό ἒμπειρο οἰκονομολόγο ὁ ὁποῖος βιώνει τά δράματα τῶν Ἑλλληνων συντελεστῶν τῆς οἰκονομίας διότι ζεῖ ἀνάμεσα τους καί τούς ἐκπροσωπεῖ στά συνδικαλιστικά τους ὂργανα.
Πρόκειται γιά ἓναν ἒντιμο συμπολίτη μας, τόν Ζώη Κολιό !
Δέν ἒχουν μπαρουφάκιες ἣξεις ἀφ ἣξεις δυσνόητες θεωρητικές θέσεις καί ἀναλύσεις, οὒτε τήν ἂκριτη θέσι πού στηρίζεται στήν ἐπιθυμία μας γιά τό ἐθνικό μας νόμισμα, ἀλλά δίνουν σε βάθος τήν ἀπάντισι στό ἐρώτημα Εὐρώ ἢ δραχμή... (Εἲπαμε, ἐδῶ ἒχουμε σκάκι καί γιά νά φθάσεις στό συλλογικό ἐπιθυμητο, πρέπει πρῶτα να πάρεις πίσω τήν οἰκονομια πού σοῦ ἃρπαξαν γιατί χωρίς αὐτήν, τό ἐθνικο νόμισμα θα ἒχει ὣς μοναδα κάποιους τόνους ἀπό χαρτιά...)
Τήν ἀπάντισι θα τήν δώσουμε μέ τό να πάρουμε πίσω τήν οἰκονομία πού μᾶς ἃρπαξαν, νά ὁρίσουμε εὐνοϊκούς ὃρους γιά τήν ἀνάπτυξι τοῦ ἲδιωτικοῦ τομέα, νά διαγράψουμε τίς ἀδικίες καί νά δώσουμε ἀνθρωποκεντικο χαρακτῆρα στήν ἀνάπτυξι.
Αὐτά γιά τήν οἰκονομία .
Γιά τήν γενικότερη πολιτική στά ἐθνικά θέματα, ὁ στρατηγός ἀπέδειξε τήν βαθειά του γνῶσι γύρω ἀπό τά ἒθνικά καί κυρίως γιά τό θέμα τῆς Μακεδονίας, τῆς Θράκης, τῆς Ἡπείρου.
Ἒδειξε ὃτι πρόθεσις του εἶναι να ὁδηγήσουμε μέσω τῆς παιδείας πρός τήν ἂμεση δημοκρατία τοῦ Καποδίστρια.
Αὐτό δέν εἶναι κυριάρχο ζητούμενο γιά τήν κοινωνία μας ;
Ἂν ναί, πῶς μπορεῖ να ἐπιτευχθεῖ ;
Μέσω τῆς ἂπειρης καί ἐπιρεποῦς στόν λαϊκισμό μάζας, ἢ μέσω κεντρικῶν σχεδιασμῶν ;
Γιά να φθάσει ἡ κοινωνία στήν διάλυσι καί στήν ἀπαξίωσι τῶν κοινῶν, ἒγιναν μακροχρόνιες ὑπονομευτικές δομικές παρεμβάσεις καί ἀλχημεῖες ὣστε νά ἀπαξιωθεῖ καί ἀποτύχει πλήρως ὁ θεσμός στόν ὁποῖο ὁ πολίτης ἒχει ἂμεση πρόσβασι καί ὁ ὁποῖος περιπαιχτικά ὀνομάζεται "Τοπική Αὐτοδιοίκηση" !
Ὃταν ὁ πολίτης διαχειριζόταν πρακτικά θέματα πού ἒχουν σχέσι με ποιότητα ζωῆς του καί τοπική ἀνάπτυξι, ἂς σκεφτοῦμε πόσα δυνατά ἐφόδια θα ἀποκτοῦσε γιά να διαχειριστεῖ τήν μεγάλη ὑπόθεσι πού λέγεται Ἑλληνική Πολιτεία !
Ἀντί ὃμως γιά δημιουργικές πρακτικές, ἒστησαν μιά κατάστασι πού τήν ἐρωτεύονται καιροσκόποι καί ναρκισιστές οἱ ὁποῖοι συνοστίζονται γιά να φωτογραφίζωνται με τούς ἐθνικούς ὠλετῆρες, να τούς διαφημίζουν γιά τίς παρεμβάσεις τους στό να βγοῦν λεφτά γιά γήπεδα κλπ ὣστε να πάρουν την ἒγκρινσι για να στηριχθοῦν στίς ἐκλογές ἀπό τούς κομματικούς μηχανισμούς !
Χάος ! Χάος ! Χάος !
Βρῶμα καί δυσοσμία ἀπό τίς κοπρίες τοῦ Αὐγεία οἱ ὁποῖες συσσωρεύονται ἐδῶ καί πολλές δεκαετίες, ἢ ἐδῶ καί δύο αἰῶνες !
Καί γιά να καθαριστοῦν αὐτοί, χρειάζονται τήν Ἡράκλεια παρουσία μας ἡ ὁποία προκύπτει ἀπό τό συνγίγνεσθαί.
Μιά προοπτική πού ἒδιξε ὃτι ἀποτελεῖ στόχο τοῦ στρατηγοῦ !
Ἂφησε διάπλατα διόδους ἐπικοινωνίας μέ κάθε γνήσια ἠθική δύναμη ἀπ΄ὃπου καί να προέρχεται . "Δεξιά", "Ἀριστερα" κλπ.
Ὃπως ἀκριβῶς ἒκαναν οἱ πολιτικοί τῆς Ἰταλίας με τόν Σαλβίνι, τόν ὁποῖον ὃλοι θαυμάζουμε καί ἐκφράζουμε τήν ἐπιθυμία μας να βροῦμε κι'έμεῖς τόν ἀντιστοιχο.
Καί αὐτός ὁ στόχος δέν περνᾶ μέσα ὀμφαλοσκοπισμούς καί ἀπό κάθε μορφῆς ἀπαξιώσι ἀπέναντι σ'αὐτούς πού ἐκφράζουν διαφορετικούς τρόπους στοχεύσεως πρός τούς κοινούς μας στόχους.
Περνᾶ, μέσα ἀπό τήν ἒντιμη κριτική καί ἀπό τόν ἒντιμο διάλογο μ'αὐτόν πού ἒχει ἀνοιχτή τήν πόρτα να δεχτεῖ τήν συνεργασία σου...
Καί διάλογος, δέν σημαίνει ἐπικοινωνία ἀνάμεσα σε κωφούς... Σημαίνει ὃτι μέ ἀγαθή τήν καρδιά, μπαίνω μέσα, ἀκούω, δημόσια ἐπικροτῶ ἢ ἐκφράζω τούς προβληματισμούς μου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου